Subject: Arvamuse hädaolukorra seaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu rakendusakti kavandite kohta.
From: "Ireen Tarto" <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Sep 2025 14:52:17 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Edastan Eesti Kaubandus-Tööstuskoja arvamuse hädaolukorra seaduse ja teiste 
seaduste muutmise seaduse eelnõu rakendusakti kavandite kohta.

Lugupidamisega

Ireen Tarto

Jurist

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200072> +372 604 0072

 <https://www.koda.ee/>

 <https://www.koda.ee/> www.koda.ee    <https://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee   <https://enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>